اسمان هشتم علیه السلام

اسمان هشتم علیه السلام
سلام امام رضا
من هروقت به زیارتت مرقد مطهرت میایم از باب الجواد وارد میشوم  چند قدمی که برمیدارم به تابلوی اذن دخول میرسم مردم با ادب و متانت ایستاده اند و زیر لب اذن ورود را زمزمه میکنند هنوز دو سه خط نخوانده ام که اشک از چشمانم جاری میشود  خودم شنیدم که گفتند تنها جایی که بروی دست خالی برنمیگردی حرم توست
ای امام رئوف ای ضامن اهو در میان هزاران هزار چشمی که گریان به ا ستان تو امده اند اشک هایم را به پای بوسی ات میفرستم تا تو به من اذن ورود بدهی .......

 



نظرات شما عزیزان:

بهترین قطعات آسانسور
ساعت11:05---17 فروردين 1401
بسیار جالب بود

محمد فاموریان
ساعت11:03---17 فروردين 1401
بسیار عالی

محمد فاموریان
ساعت11:02---17 فروردين 1401
سلام مثل همیشه عالی

محمد فاموریان
ساعت11:00---17 فروردين 1401
سلام خسته نباشید عالیه سایتتون

MoBiNa
ساعت9:41---17 اسفند 1391
سلام نفیسه جون ، تبریک میگم برنده شدنت رو در مسابقات کشوری ، عزیزم امیدوارم مرحله دوم هم بتونی رتبه کسب کنی .

راستی منم سمنانم اما فک کنم شما دامغانی



حسین
ساعت0:33---10 آذر 1391
سلام ....وبلاگ پرمحتوا و زیبایی داری...به ما هم سر بزن...اگه تمایل داشتی تبادل لینک کنیم..

یا علی...


کربلایی
ساعت2:17---10 دی 1390
سلام دوست عزیز .

واقعا بهت آفرین میگم که یک چنین وب زیبایی داری . خوشحال میشم به من هم سری بزنی ونظرت رو بگی . من شما رو لینک می کنم .اگه لایق دونستید منو لینک کنید ممنون.


داداش امیرمحمد
ساعت21:03---19 مهر 1390
ابجی خیلی قشنگ شده
ایشالله تو مسابقه وبلاگ نویسی نفر اول بشی
.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 19 مهر 1398برچسب:, ] [ 20:53 ] [ نفیسه روشن فکر ] [ ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ تقدیم شده به اسمان هشتم علیه السلام دلم فقط به ان یا رئوف زیبایی خوش است که بر ترنج گوشه ضرحش نوشته اند
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بر بلندای عشق و آدرس zamen8.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 1025
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

فونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز